Page 18 - 1-100

Basic HTML Version

Günümüzde, 40 kişilik bir sınıfta tek bir kaynaştırma öğrencisi tepkiyle karşılan-
maktadır. “Böyle bir çocuk sınıfımızda olmamalı”, “Derslerimiz aksıyor”, “Mahvolduk”,
“Perişan olduk” diyorlar. Diğer taraftan da o kaynaştırma öğrencisinin ailesi de diyor
ki: “Ben de bir vatandaşım, benim çocuğum da eğitim-öğretim alma hakkına sahip”
O zaman bize düşen görev, o çocuğu da topluma kazandırabilmek, diğer
arkadaşlarıyla kaynaştırıp, onun da yeteneklerini ortaya çıkartabilmektir. Bunun için
de bir ele ihtiyacımız var. İşte o el de siz çok değerli öğretmen arkadaşlarımızsınız.
Bu bağlamda Özel Okullar Birliği’nin düzenlediği bu dördüncü sempozyum ve diğer
birkaç ilimizde düzenlenen çalıştaylar gerek ülkemizden gerekse yurt dışından çok
değerli akademisyenlerin de katılımıyla ülkemizdeki eğitim-öğretim reformlarına yine
çok değerli katkılar sağlamaktadır.
Ben eğitime değer ve gönül veren başta Özel Okullar Birliğimizin eş başkanlarına,
Sayın Rüstem Eyüboğlu’na, Irmak Okulları’nın çok değerli yönetici ve çalışanlarına
ve bu amaçta çalışan tüm arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum.
Hepinizi saygıyla selamlıyorum.
16
Eğitimde Farklılıklara Saygı ve Uygulamaları