Page 59 - 1-100

Basic HTML Version

Eğitimde Farklılıklara Saygı ve Uygulamaları
57
Önder, A. (2003). Okul öncesi çocukları için eğitici drama uygulamaları. İstanbul: Morpa Kültür Yayınları.
Önder, A. (2005). Yaşayarak öğrenme için eğitici drama (6. Baskı). İstanbul: Epsilon Yayınları.
Önder, A. ve Polat Unutkan, Ö. (2007). Mısır’ı ülke ve kültür olarak 5-6 yaş çocuklarına tanıtan eğitim
programının etkisi. Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 15.
Önder, A. ve Polat Unutkan, Ö. (2008). Okul öncesi dönemde çok kültürlü eğitim. Çoluk Çocuk
Dergisi, 81.
Polat Unutkan, Ö. (2006). Etkinliklerle hikâyeler. İstanbul: Morpa Kültür Yayınları.
Polat Unutkan, Ö. ve Önder, A. (2006). Çok kültürlü eğitime bir örnek: Hindistan’ı 5-6 yaş çocuklarına
ülke ve kültür olarak tanıtan bir eğitim programın etkililiğinin incelenmesi. Çanakkale 18 Mart Üniversi-
tesi II. Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu’nda bildiri olarak sunulmuştur, Çanakkale.
Valentiin, S. (2006). Addressing diversity in teacher education programs. Education, Sayı: 127(2).
Vygotsky, L.S. (1978). Mind in society: The development of higher mental processes. Cambridge,
MA: Harvard University Pres.
Yılmaz, Ö. (2011). Öğretmen ve gençlik çalışanları için barış eğitimi rehberi.
http://www.kayadcommunitycenter.com/kayad-life-tr.pdf.
Zembat, R. ve Polat Unutkan, Ö. (2001). Okul öncesi dönemde çocuğun sosyalleşmesinde ailenin
yeri. İstanbul: Ya-Pa Yayınları.